You know it's real happiness when the feeling stays in your mind until your last breath.


Jag har inte bloggat på ett tag, delvis för det har varit mycket i skolan o jag har inte haft tid o inte känt för det. Men nu är jag back on track i gen! statistiken har gått ner nu, eftersom jag inte har bloggat men det får det bli en ändring på tycker jag :).
I dag har jag varit med min söta kompis Elin vi har varit och shoppat en kort stund o gjort misslyckade hamburgare, Haha. Jag har varit med Juni och haft sleep over, från fredag till lördagen. Dagen bestod också av shopping. Tröjan eller blusen som jag har på bilden är en av mina köp från i lördags, och en annan tröjan som jag kommer visa senare.
Skönt med påsk lov nu tycker jag! 8 dagar. Mina fina kusiner kommer till oss, som vi inte träffar mer en någon månad om året. Men nu äntligen kommer dom på fredag! Ska verkligen bli jätte mysigt så vi hoppas på en lyckad helg.
Hoppas ni får ett underbart påsk lov!
Take care and lots of love.

Kommentarer
Postat av: MALVAMPYR!

Har oxå en sån tröja/blus fast svart:)

Kram!

2012-04-11 @ 21:23:50
URL: http://malvampyr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: