Depp

Jag är verkligen depping just nu haha jag är inte på humör!!! så jag sitter i sängen och bläddrar i tidningar jag köpte i går. Så hittade jag en perfeckt sida - är du depp dags att bli pepp!!!
Jag är så himla ont i huvudet och när jag reser mig upp så känns det som det brinner i bakhuvudet på vänster sida så jäkla obehagligt om man får säga så! Plus att jag har ont i nacken och axlarna haha!

Jag har varit sjun hela veckan och legat i sängen och kollat på film hela dagen! Så det är väl antaglien det som gör så att jag är spänd! Ush fy och bläää! Men nu får jag på något sätt försöka pigga upp mig för detta ska bli en bra dag hehe.

Take care my friends and lots of love.


Kommentarer
Postat av: Nalla

du lovade att vi skulle höra dig sjunga??

fiin fiin blögg :-)

2012-02-07 @ 18:44:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: