Im a glee kid

Idag är jag hemma och är sjuk, förkylning, ont i halsen, blää. Min syster hade det precis så det är väl där det kommer i från.
Jag ligger i sängen ner bäddad under täcket och har precis sätt på High School Musical 3 filmen... haha den har jag inte sätt sen jag var kanske 9-10 men man är aldrig för gammal för disney ju!
Tro det eller ej så har jag sätt klart på både säsong 1 och 2 av Glee, på en månad, och det finns 22 avsnitt som är ungefär 43 min långa så ni kanske kan förstå att jag har ägnat mycket tid att glo på Glee hihi ;) Men det är verkligen en jätte bra serie. Om ni inte har sätt det förut som är det ett måste bara så att ni vet ;)
Ja, så det är väl vad jag tänker göra idag - kolla på Glee säsong 3 haha.
Take care my friends and lots of Love !

Kommentarer
Postat av: Elin

aw<3 Kryyyaaa<33 Loveu<3

2012-01-30 @ 21:21:59
URL: http://www.annabellathorne.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: