IM SO IN LOVE


Heyy, bloggen! Nu har jag suttit vid datorn ett tag sen jag kommit hem, och spant igenom en viss facebook ^^ thihihii (Rubrik)
Nu är det ju äntligen fredag! - I helgen ska jag nog inte göra något bara mysa med familjen och mina kompisar. Ni kanske har sätt att blogg.se har ändrat framsida en ny grej som heter Stil som börjar nu,
(mer information på framsidan av hemsidan)
Jaoo, vad ska ni göra i helgen då? Alltså jag har tänkt på en grej... är det inte lite tråkigt att läsa om folks vardag som man inte känner ;) alltså jag är jätte glad för att ni läser min blogg, men tycker ni inte att jag ska göra något speciellt :) så att ni inte bara läser om typ - Hejhej i dag har jag varit med blabla bla osv. Ni får gärna ge mig mer tips, ni är faktiskt en del som läser min blogg.
Take care and lots of love! Btw, tycker ni om min nya blogg design?, jag blev skit nöjd! ^^ ♥

Kommentarer
Postat av: Nalla

du kanske kan göra en video någon gång, kanske om naglar eller smink ?? det är kul att inte bara se inlägg hela tiden utan också videos... men vill gärna höra dig sjunga.. nyårslöftet??

2012-01-27 @ 17:37:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: