Hund

Jag är så glad just nu så jag skulle kunna hoppa från ...... äsh i allfall... VI SKA SKAFFA HUND. Hahha, jag har väntat på detta i flera år för min mamma och min pappa är allergiska, men nu så har min mamma och hennes sambo köpt en hund som vi ska hämta om en vecka. Jag kan verkligen inte fatta det. Det finns i många olik storlekar kan man säga en stor en mellan och en liten. Jag vet inte säkert men jag tror att vi ska ha en mellan stor. Den kan också vara lurvig eller typ lång hårig.  Den skulle inte vara så ... vad ska man säga lockig! som en pudel utan mer sträv tror jag men jag vet inte det säker till 100% heller.
Det är en speciell ras som inte kommer från Sverige den heter labradoodle haha. Här kommer så klart en bild på hur den kommer se ut på ett ungefääär.
Vår ska vara svart!
Ja, nu ser ni på ett ungefär. :) Men som sagt den ska vara svart men jag hittade inga bilder på några svarta.
Take care. :DDDD ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: